Alla inlägg under september 2009

Av Sara - 1 september 2009 13:47

 När jag inte spelar online brukar jag ibland slänga in nån hundring i Vegas maskinerna hemma på pizzan. Jack Vegas är kanske inte världens mest lukrativa spel men det är skoj att slå ihjäl en halvtimme ibland. Häromsistens spelade jag bort ett par hundralappar på Grodjakten medan jag väntade på min pizza.


Om jag vann? Näe tyvärr inte. Det enda jag fick med mig hem var en rykande varm Vesuvio, i övrigt var jag fattigare än innan :-( Tycker eg att det är roligare att spela på nätet men det är ju kul att testa att trycka lite på en "vanlig" slot också ibland. Har förstått att många är riktiga Vegas-torskar och det kan jag inte riktigt förstå. Visst, det är ju roliga spel men man förlorar ju bara. Kanske är jag som är kass bara? hihi. 


 På Onlinespel-fronten händer inte så mycket just nu. Största nyheten är väl att betsson satsat på en ny sajt med skraplotter. Den kan jag rekommendera. Det kanske inte låter så kul med lotter men jag lovar er att Betsson Lotter är värda ett besök. Det finns både vanliga skraplotter och massa roliga skrapspel. Riktigt pördy måste jag säga! Tudeluu!

Ovido - Quiz & Flashcards